5.29.2011

Üstümde senin tişörtün olduğunda sürekli bulgur pişirirdim. Çünkü sen bulgur severdin, bak bunu biliyordum. Aynı evi paylaşmadığımız için, sen kokan tişörtü çalıvermiştim senden. Fakat, tek bir gün sen koktu o. Öyle çok giymişim ki, üstümde çoktan ben’e dönüşüvermişti.
Şu günler de senin ben tişörtünlü günlerden biriydi. Yemeklerden en sevdiğin; ben mutfakta çalışırken fondaki,müziklerden en çok dinlediğin. Dvd’de en sevdiğin film hazırda bekliyor. Eve sevdiğin çiçeğin kokusundan sıktım. Duvarlar en sevdiğin renge boyandı geçen hafta sonu. Bahar temizliğini bahane ettim bunu yapmak için.
Koltukları sevdiğin tarafa yerleştirdim salonda. Pencerenin önü tamamen açıldı. Sevdiğin perdeleri taktım, sevdiğin vazolar duruyor masanın üzerinde. Sehpada en sevdiğin renkte abajur, en sevdiğin biblolar bana sırıtıyor.

Bir de ben varım.
Ama beni sevmiyorsun.
O yüzden gelme.
Ha, doğru.
Zaten gelmiyorsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder