5.18.2013

ben şiir yazamazlığın şarap çanaklarında

Senin yanında
Makyajsız da
Özgüvenliyim bu arada
DAN! etse silah sesleri
DA-DA-DAN! ölse birileri
PAT! yıkılsa camlar
ÇAT! kırılsa o kapılar
Senin yanında ben yeminle on
kaplan gücündeyim

Bak bize sevgiyi bu toplum
Ana karnından
Babanın şarap çanağından
Sokak futbolundan
Kenar mahalle ağızlarından
Öğretmeye başladı
Her şeyi en başından

Alalım
Senle büyüdükçe şartlı sevgiyi
Hakiki sevgiyle harmanladım
"Bak büyüyoruz galiba, farkında mısın?"
Farkındayım

Farkındayım
Karanlıkta oturulan
İkili akşamların medyatik aydınlığında
Ucu açık ve altı boş yayınlarında
Sırf yanyana olmanın huzurunu bir kenara çektiğim
Tenin tene o denli değişinin
Sırf değil kimyasal münasebetinin
Hem de ana karnındaki şefkatini sevdiğim gibi
Bir haftalık diyalektik özleyişlerimin

Ama alt tarafı bir haftalar
Bir haftalara of çeksem var ya üstüme
Üstüme üstüme yıkılırlar
Yüreğimi darlarlar
Ulan içimi oyarlar
Ben de inanamadım birden söyleyince
-Boşvereyim di mi-
Bir tek seni sevişlerime
Bir tek seni sevişlerim zaten beni
Tuzla buz yapıyorlar

Balım benim istiyorum seni bağrımdan içeri sokayım
Malım benim senin babanın şarap çanağına sıçayım
Gülücük
Gülücük
Kahkaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder