5.19.2011

beyaz atlı çokoprens

Bugün senin için sevgilim, mahalle bakkalından çokoprens çaldım. Belki hayallerimin prensi olmayı öğrenirsin diye. Hani ufak ufak ipuçları veriyorum sana. Şu aptal, takıntılı, egoist hallerinden sıyrıl bir an önce diye.Hani bana nasıl değer verdiğini hatırla, ne biliyim, sevgi denen birşey vardı ya dokunmaktan öte. Hani her şey senin gördüğün gibi değil, hani insan duygu taşıyor ya. Hani? Bir şeyler çağrıştırıyor mu sana dediklerim?

Hey bak ben konuşuyorum, kelimelerim var, tepkilerim var, sana garip gelen herşeyim var benim,benim küfürlerim var sana karşı. Hay salak herif diye söylenirken sana,aslında seni ne denli sevdiğimi bilmelisin. Ne bileyim bebeğin poposuna pış pış yaparkenki o naif ve şeftali tonundaki his var ya, onun gibi.

Sevgimin desibellerini ayarlayamıyorum, sıfıra indirgemek istiyorum sensizken. Senleyken de tavan yapsın o naiflik, ritimler yükselsin, herkes kızsın ve komşular kapıları yumruklasın istiyorum.

Sensizken seni öldürmek istiyorum.

Hadi nolur, otur ve şu çokoprensi ye artık.

Çünkü ben eskiye çok acıkıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder