6.03.2011

veya bana yolculuk hediye etsin

http://fizy.com/#s/1nqhya

Bana basit ama güzel hediyeler alsın.
Daktilo hediye etsin mesela, renkli saksılar da olabilir. Mektup zarfları, mektup pulları hediye etsin. Ağaç kokulu kalemler versin.
Bir sürü boncuk, ve peşisıra misinalar hediye etsin. Ona güzel kolyeler yapabilmem için.
Deniz kenarından topladığı deniz kabuklarını hediye etsin ve elimizde minik iğnelerle delmeye çalışalım onları. Getirdiği misinaların birazını içlerinden geçirip, tavana asarız kabukları.
Bana ışıklar getirsin mesela. Minik minik. Odanın duvarlarını dolaştıralım, ışıkları kapayıp o rengarenkleri açalım geceleri.
Bana güzel abajurlar getirsin. Şirin ve bembeyaz abajurlar. Üstlerini beraber boyayalım. O boncuklardan da yapıştırabiliriz.Veya deniz kabuğumuz artarsa, onlar da olur.
Bana güzel bi mızıka hediye etsin. Çalıyım ben ona. Dinlesin mesela beni bütün gece.Nefesim kesilene kadar.
Bana güzel fotoğraf makineleri getirsin. Fotoğraflarını çekiyim onun. Asalım sonra duvarlara, tavana. Sabah uyandığımda göreceğim ilk şey olsunlar.
Bana ses kayıtları getirsin, çaldığı akordeona ait olan. Gecelerce dinliyim.
Bana çizgili yün çoraplar getirsin hediye. Ayaklarım üşümesin kar yağdığı günler.
Sivilce yapmayan çikolatalardan getirsin. Öyle çikolata var mı bilmiyorum ama, o bulsun, getirsin işte. Ben süt ısıtırım hem o gelmeden.
Turuncu bi battaniye hediye etsin bana, sarılıp uyuduğum vakitler hep aklıma gelsin.
Cam kavanozlar getirsin, dışını boyarım, içinde güzel mektuplar saklarım onun için.

Bunların hiç biri olmazsa eğer, bana bir anahtar getirsin. Kapımın önünde minik bir karavan durduğunun haberini versin. Elinde valizi olsun. Çıkıp gidelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder